K'nect, to zespół ekspertów e-commerce oraz eksporterów mody, których misją jest internacjonalizacja marek. Przez wiele lat z dużym sukcesem pracowaliśmy jako managerowie dla największych marek modowych w Polsce.
Die jahrelange Beobachtung des polnischen Modemarktes hat unsere Überzeugung bestätigt, dass einheimische Marken immer noch nicht bereit sind, online für sich selbst zu kämpfen. Viele Marken versuchen, über das stationäre Geschäft hinauszugehen und in den Köpfen der Kunden – nicht nur polnischer, sondern auch ausländischer – präsent zu werden, doch ihre Mission scheitert oft. Warum? Das Hauptproblem besteht möglicherweise darin, die Erwartungen mit den tatsächlichen Möglichkeiten zu vergleichen. Der inländische Markt unterscheidet sich definitiv vom ausländischen Markt, sowohl stationär als auch online – wo das Produkt sofort weltweit verfügbar ist. Unsere Beobachtungen zeigen, dass bis zu drei Viertel der Unternehmen in Polen nicht wissen, wie oder nicht richtig auf einen so wichtigen Schritt wie den Vertrieb im Online-Kanal vorbereitet sind. Wir haben bereits über 100 Partnern geholfen. Wir laden Sie zur Zusammenarbeit ein.
Geschichte K'nect
Historia K'nect. rozpoczęła się od jednego człowieka, Pana Janka Petriego, który w 2013 roku postanowił spełnić swoje marzenie związane z otwarciem firmy. Mimo że nie posiadał znaczących środków finansowych, aby od razu rozwinąć przedsiębiorstwo, to wierzył w swoją wizję oraz w to, iż kiedyś uda mu się osiągnąć sukces. Za cel postawił sobie zebranie grupy najwyższej klasy specjalistów, posiadających know-how i doświadczenie w dziedzinie odzieżowej ecommerce, żeby móc stworzyć od podstaw przedsiębiorstwo, które będzie pomagać polskim markom wejść na rynki międzynarodowe i dać im szansę na rozwój poza granicami kraju.
Die Anfänge waren schwierig. Herr Janek Petri arbeitete mehrere Stunden am Tag und versuchte, seinen Lebensunterhalt zu verdienen und sein Unternehmen weiterzuentwickeln. Langsam begann er, die ersten Kunden zu akquirieren und gleichzeitig die Marke bekannt zu machen, doch es stellte sich heraus, dass ein Unterfangen in so großem Umfang schwieriger war, als er zunächst erwartet hatte. Im Jahr 2016 gelang es ihm, mit dem Verkauf auf dem tschechischen und slowakischen Markt zu beginnen, das Unternehmen beendete das Jahr jedoch mit einem Umsatz von nur 13.000 PLN. Zloty. Glücklicherweise gelang es ihm zu diesem Zeitpunkt, eine Geschäftsbeziehung mit zwei Investoren aufzubauen, die sowohl über Entwicklungskapital als auch über umfassende Erfahrung in der Führung eines Unternehmens verfügten. Nach zahlreichen Gesprächen und Treffen überzeugte die Begeisterung von Herrn Janek Herrn Dominik Kotkowski und Łukasz Wierzbicki, dem Unternehmen beizutreten.
Po pozyskaniu potrzebnych funduszy, firma K'nect zaczęła odnosić pierwsze sukcesy. Ich usługi stały się coraz bardziej popularne, a zespół się powiększał. Udało się podpisać pierwsze duże kontrakty z przedsiębiorstwami zagranicznymi i K'nect udało się wejść również na Rumunię i Węgry. Rok 2017 zakończył się przychodami ze sprzedaży na poziomie 225 tys. zł, co oznaczało ogromny wzrost względem roku poprzedniego. Wreszcie cały trud osób zarządzających zaczął się zwracać a nazwa K'nect zaczęła być rozpoznawalna w branży odzieżowej.
W kolejnych latach spółka nieustannie się rozwijała, zdobywając coraz większe grono klientów zarówno w kraju, jak i za granicą. Uruchomiono również sprzedaż na rynku niemieckim. Dzięki ciężkiej pracy 15-osobowego zespołu i zarządu, w 2019 roku udało się osiągnąć obroty na poziomie 6,6 mln zł. W 2020 roku podjęto decyzję o zatrudnieniu kolejnych osób, ponadto warunki rynkowe były bardzo sprzyjające i K'nect udało się wykorzystać sytuację, osiągając przez to rekordowe wyniki – obroty przekroczyły 15 mln zł. To był przełomowy moment w historii firmy, który umocnił jej pozycję na rynku usług e-commerce i dał jej dodatkowe fundusze na dalszy rozwój.
W 2021 roku, w zaledwie 8 lat od utworzenia, K'nect udało się osiągnąć przychody na poziomie 25,6 mln zł, a ilość pracowników zwiększyła się do 30 osób. Ponadto wynajęto dodatkową przestrzeń magazynową i przygotowano plan rozwoju na kolejne lata, który pozwolił na utrzymanie stabilnej pozycji na rynku. W 2023 roku firma skupiła się na realizacji wcześniej zamierzonych planów inwestycyjnych, a w 2024 roku spółce udało się podpisać umowy z przedsiębiorstwem, które umożliwi wejście K'nect na rynek hiszpański, francuski, portugalski, włoski i fiński. W 2024 roku firma zacznie oferować także usługi prowadzenia sprzedaży w krajach Belenuksu.
Pomimo swojego sukcesu, zespół K'nect i zarząd zawsze pozostali wierni swojej pierwotnej pasji i wciąż ciężko pracuje na to, aby móc stać się znaczącym graczem na rynku e-commerce na arenie międzynarodowej. Firma wyznaje zasady pełnej transparentności i stosuje jedynie uczciwe praktyki handlowe, dzięki czemu już wielu dostawców jej zaufało. Ostatnie lata pokazały potencjał biznesu, co utwierdza osoby związane z K'nect w przekonaniu, że dzięki usilnemu trudowi i wytrwałości można osiągnąć wszystko.
Expansion in den tschechischen und slowakischen Markt
2017
225.224 PLN
3 Mitarbeiter,
Expansion auf den rumänischen und ungarischen Markt
2019
6.663.980 PLN
15 Mitarbeiter,
Expansion in den deutschen Markt.
2020
15.100.748 PLN
23 Mitarbeiter
2021
25.859.558 PLN
30 Mitarbeiter
2024
Expansion in den spanischen Markt,
Französisch, Portugiesisch, Italienisch und Finnisch
Was zeichnet uns aus?
Fast 10 Jahre sukzessive Einführung von Marken in den E-Commerce-Markt
individuelle Herangehensweise an den Kunden
Dank uns stehen Sie nicht still – wir verfolgen mehrstufige Strategien, die Ihnen bei der Entwicklung Ihres Unternehmens auf vielen ausländischen Märkten helfen
Unterstützung in jeder Phase der Implementierung der Marke im Online-Verkaufsbereich
nie musisz inwestować w nasze usługi - K'nect nie pobiera opłat za rozpoczęcie współpracy
Unsere Aufgabe
Unser Ziel Ist Internationalisierung Polnische Mode auf den besten Plattformen E-Commerce